Plou i fa fred

El dia 16 de desembre va ploure i el dia 18 va fer fred i no eixirem a l'hort cap dels dos dies.
El cap de setmana, 19 i 20 de desembre, la temperatura mínima ha caigut a -2 ºC.
Ja tenim aigua en els dipòsits i l'hort està bé regat per a aguantar tot el Nadal.


Els alumnes han preparat les plantes que es vendran al mercat solidari del dia 22 de desembre organitzat pel cicle de comerç del IES.

Pimientos y Berenjenas al Huerto

El miércoles 9 de diciembre del 2009. Los alumnos de 4º de pdc trabajaron en el huerto, algunos empezaron a remover la tierra del jardín mediterráneo para favorecer la absorción del agua caída de la lluvia.



Algunos alumnos plantaron en el huerto pimientos y berenjenas y recogieron los datos de las temperaturas de la caseta metereologica.
Plantaron 7 semillas de garroferas4.
Otros regaron con agua de lluvia ya que no havia agua de grifo.
Otro grupo de alumnos plantaron cuatro palmeras datileras.



Laura, Iván y Ainoa

Hem començat a regar amb aigua de l´aixeta


Dia: 4-12-09
Els alumnes de 4t PDC remouen la terra del jardí mediterrani per afavorir l´absorció d´aigua de pluja. Netegen el terreny de males herbes, planten una carabassa i recullen les dades de la casera meteorològica.
Hem començat a regar amb aigua de l´aixeta.


Els alumnes de 1r ESO de Pedagogía Terapèutica planten quatre lletuges a l´hort, esporguen els crisantems i fan el seu planter d´àloe. Els alumnes reguen totes les plantes ja que venen quatre dies de festa.

- Jara Mª Palma Sánchez.
- Saray Hervás Gonzalez.

Colocar Malla Anti-Hierba


En el día 2 de diciembre de 2009 los alumnos de 4º PDC pusimos en una parte del huerto la malla anti-hierba para luego plantar berenjena,pimiento y el resto de verduras sin malas hierbas, plantamos también tres habas y una habichuela en el huerto.

Recogimos como casi todos los días los datos de la caseta meteorológica y separamos veinte áloe vera para preparar un planter para seguidamente venderlo en el mercado solidario de navidad. Los alumnos hicieron un planter de áloe al huerto para tenerla siempre a mano en caso de necesidad No hay agua en los tanques. Hace falta que llueva para que se vuelvan a llenar.

Pablo Carrión, Sergio Lujan, Javier Garcia